13:45 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک سینا

بانک مرکزی منعی برای ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه ندارد/ بنیاد مستضعفان از طریق بانک سینا اقدام کند
نماد برتر- بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان که گفته بود " می‌خواهیم بانک قرض الحسنه تاسیس کنیم، بانک مرکزی مجوز نمی‌دهد، اگر در روزهای کرونایی بانک داشتیم، به مردم وام قرض الحسنه می‌دادیم" اعلام کرد: بنیاد مستضعفان هم اکنون سهامدار اصلی و عمده بانک سینا است که می‌تواند تمام منویات و مقاصد خویش در زمینه اعطای قرض‌الحسنه را بدون هیچ‌گونه محدودیتی اجرا کند.
سودآوری در این نماد آب رفت
نماد برتر - در حالی که اغلب شرکت ها در سال 98 با رشد درآمدها مواجه شدند، «گروه فن آوا» نتوانست اقدامی در جهت افزایش سودآوری انجام دهد.
۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون به ۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
 تحریم های گسترده علیه ایران ادامه دارد
‌پایگاه خبری راد: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس الگوهای فصلی میزان نزولات جوی پاییز و زمستان امسال در افغانستان به ویژه حوضه آبریز رودخانه هیرمند بیش از نرمال خواهد بود.
همتی با بیمه مرکزی خداحافظی کرد
پایگاه خبری راد: رئیس کل بیمه مرکزی صبح امروز (۱۷ تیر) در آخرین دیدار خود با مدیران عامل شرکت های بیمه پس از ۲۶ ماه تصدی‌گری هدایت و نظارت صنعت بیمه، در سمت جدید خود به چین سفر می کند.
غلبه عرضه بر تقاضا در بازار سهام امروز
پایگاه خبری راد: در حالی که در روزهای گذشته شاخص بورس تهران توانسته بود با رشد مضاعف، چندین بار کانال‌شکنی کند، امروز از ابتدای باز شدن معاملات، عرضه‌ها چنان بر تقاضا غلبه کرده که تنها در یک ساعت ابتدایی باز شدن معاملات شاخص کل بورس بیش از ۱۵۰۰ واحد فرو ریخت. در فرا بورس ایران نیز آیفکس با افت کم‌سابقه ۳۵ واحدی مواجه شد.
صفحه قبل | صفحه بعد